Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скорости-166 ЖТД

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Съветвам те да вземеш рикамбито защото при другите валеота има ментета.Аз си взех от Тех-Кото валео за 400 и непомня колко лева и лагера ми се строши след 10000 км.
    5 Ланчии зад гърба си!
    И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

    Comment


    • #62
      Сигурно рикамби ще взема ,че с валеото с труда нещата вървят на малко под 8 стотака. Аз много си обичам белисимата и няма да я сменя, ама при цялото ми уважение съединителя ако е валео струва колкото 12-13 годишана форд фиеста. Сичко може да е ,ама ако рикамбито е задоволително смятам ,че не са много хората дето ще метнат е така за фън още 2-3 стотака....
      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

      Comment


      • #63
        Епа земи си тогава за 156-чка каде 200 лева
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #64
          За 200 лева, кое кутийката ли?
          Рикамбито е 400 лева с печат ФИАТ на него. И пише ,че е за 166...Кво повече да иска човек.
          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

          Comment


          • #65
            Целия съединител около 200лв + - 20лв
            Става дума за 156 които измикярите го дават за 166.
            Този и горния пост са на майтап ...но доста колеги с 166 влизат в магазина и искат съединител за 166 и боклуците дават за 156 и човека си казва ебати далаверата и става мазало
            Last edited by Linkestis; d.m.y г., 22:52.
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
              За 200 лева, кое кутийката ли?
              Рикамбито е 400 лева с печат ФИАТ на него. И пише ,че е за 166...Кво повече да иска човек.
              Вземи си усилен на Валео като си обичаш колата,поне като сменяш нещо го прави както трябва.
              Alfa 155 1.7,1.8 ex
              Alfa 166 2.4 3 ex
              155 1.8 MY 95 sport

              Comment


              • #67
                Четох аз ,има още една подобна тема, че някои магазини предлагат 156-цовия за 166... Валеото обаче не е гаранция,може и то да е менте. Още не съм решил,но ще видим. Имам един въпрос- ако рикамбито си е фиатовото производство, и е за кнкретния модел-е как не е усилен? Тия не знаят ли какво и за кого произвеждат.? Странна работа.
                Аз се надявам след като си реша проблема да не трият темата и после някой като има нужда да чете. Поуката в моя случай беше ,че може и да не сменяш помпа като не си сигурен. Най-лесната проверка- някой натиска съединителя вътре и гледаш хода на вилката.Ако е 4-5 см-си за съединител.Ако дори тогава се съмняваш- вземаш една щанга,другия натиска педала,а ти леко доусилваш натиска на вилката да мръдне с 1 см. Ако и тогава не стане(което е почти сигурно) избираш си съединител сменяш и по живо по здраво
                Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                Comment


                • #68
                  Cамо споделям какво се случи при смяната на моят съединител преди година След изчитане на целият форум и по точно темите касаещи съединителя реших че съединителят който ще взема е усиленият на валео с каталожен номер 321824 След това почнах разпитване по приятели може ли на фалшив съединител да щамповат този каталожен номер или не Отговорите бяха и в двете посоки И отивам аз в магазина искам съединител валео с този каталожен номер и чакам доставка Струваше ми 480лв Отивам да си взема доставката и аааааааа Съединителят беше опакован с прозрачен найлон в зелена кутия на валео Отгоре имаше лепенка с модела на колата и исканият от мен каталожен номер Изглеждаше ОРИГИНАЛНО Но като скъсах найлона вътре феродовият диск притискателя и лагера бяха с някви номера но никъде не съществуваше исканият от мен каталожен номер освен на лепенката върху найлоновата обвивка Е питам оригинален ли е съединителя усилен ли е и дали тази лепенка е лепната на скъпият съединител Засега нямам проблеми надявам се наистина да съм взел стока но просто никой неможеше да ме убеди че лепенката съвпада със съдържанието Да допълня че не си спомням и не ми се търси но по спомени каталожният номер е или гореспоменатият или 821324
                  Last edited by schoko; d.m.y г., 19:28.
                  ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                  Comment


                  • #69
                    Е и аз затова говоря. Ти пак си добре, на мен за Валеото ми искат 650 пари почти ,а рикамбито -400.
                    Още не съм решил какво ще правя, ще пиша с гаранция преди да съм го сменил,щото ако се изшия 650 пари за боклук и ще хвана язва
                    Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                    EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                    Comment


                    • #70
                      Проучи добре нещата Мое лично мнение е че купувайки по скъпият е по голяма вероятността да уцелиш качествена стока не че неможеш да се нахендриш Купувайки по евтиният съответно е по голяма вероятността да се нахендриш но не че неможе да се уцели и качествено Според мен по ще те заболи ако дадеш повече пари и не уцелиш Но търси вариант с гаранция или и аз не знам как но гледай поне да те убедят качествено в КАЧЕСТВОТО щото ако го смениш два пъти с труда направо я купуваш половината кола защото наложи ли се втори път смяна ще вземеш задължително скъп Тогава ще почнеш да се питаш ми ако ударя греда и със скъпия Още един път питай наляво и надясно проучвай искай да те убедят във всичко казано от тях имам впредвит тези от които ще купиш съединителя и напред с рогата пък квото сабя покаже
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от schoko Покажи съобщение
                        Проучи добре нещата Мое лично мнение е че купувайки по скъпият е по голяма вероятността да уцелиш качествена стока не че неможеш да се нахендриш Купувайки по евтиният съответно е по голяма вероятността да се нахендриш но не че неможе да се уцели и качествено Според мен по ще те заболи ако дадеш повече пари и не уцелиш Но търси вариант с гаранция или и аз не знам как но гледай поне да те убедят качествено в КАЧЕСТВОТО щото ако го смениш два пъти с труда направо я купуваш половината кола защото наложи ли се втори път смяна ще вземеш задължително скъп Тогава ще почнеш да се питаш ми ако ударя греда и със скъпия Още един път питай наляво и надясно проучвай искай да те убедят във всичко казано от тях имам впредвит тези от които ще купиш съединителя и напред с рогата пък квото сабя покаже
                        Точно така ще направя. Май дават гаранция там,дадат ли ми такава за рикамбито скачам с него. В крайна сметка, квото дойде. Да сме живо и здрави . Трябва ми още някой лев и ще сменям. С по-евтиния съединител с труда-идват малко повече от 5 стотака.
                        Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                        EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                        Comment


                        • #72
                          Усиленият съединител е с номер 821325.
                          Нормалния е с другия номер 821324.Гледайте добре преди да копувате.
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2003 г.
                          Alfa Romeo 164 2.0 T.S.

                          Comment


                          • #73
                            Добре,де нормалния трябва да става за не чипосани 136 коньовите 166-ци. Така си мисля,щом ги дават за тоя модел...ако не кажете мнение щото след токлова много теми ,няма ясен отговр-това става, а това -не!
                            Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                            EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                            Comment


                            • #74
                              Преди година като сменях моят имаше голям спор кой е усиленият и кой нормалният в смисъл спорът беше за номерата 821324 и 821325 Сега не ми се търсят по старите теми но наистина тогава спорещите вадеха сайтове и какво ли не за да докажат кой е усиленият Аз взех 821324 като явно за мен по добри доводи са извадили защитниците на каталожен номер 821324 Помня че настоявах за добър съединител защото имах и все още имам де идея да чипосвам

                              ---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:27 ----------

                              Добре,де нормалния трябва да става за не чипосани 136 коньовите 166-ци. Така си мисля,щом ги дават за тоя модел...ако не кажете мнение щото след токлова много теми ,няма ясен отговр-това става, а това -не!



                              Мисля че най големият проблем е че конструктивно съединителят дори на 156 става на 166 но дори оригинален се произвежда по слаб тъй като там сандъка е по малък и предполагам въртящият момент е по малък Оттук натам смятай ако попаднеш на менте за 156 колко време или км ще изкара на 166 Ако имаш чип - от сервиза до вас
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                              Comment


                              • #75
                                При 150 кс.от 2003г. заводски се слага 821325. Какъвто е на 156, 165 кс. Ако колата ще я чипосвате 324 няма да издаржи и 15000 км.
                                Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2003 г.
                                Alfa Romeo 164 2.0 T.S.

                                Comment

                                Working...
                                X